fredag 3 april 2015

Hej bloggen!
  Fredag idag då. Som alltid, så älskar jag fredagar! Det spelar ingen roll om det är lov eller skolvecka. Fredagar är bäst! 
  Jag ska alldeles strax äta lite, men antar att jag hinner skriva klart ett inlägg innan dess. Men kom nyligen hem från gymmet där jag sprang intervaller tillsammans med pappa. Blev riktigt jobbigt då jag tränade ben igår. Men det känns ju hur bra som helst när man fått det gjort! Var innan gymmet ute på en promenad med Snobben. Tyckte det var så himla fint väder, så ville gå ut en stund!
  Senare idag blir det att packa lite för att sedan åka hem till mamma. Där lär jag väl bara ta det lugnt, antar jag. Och imorgon händer det väl inte så mycket då heller. As usual.
  Ni får ha er en bra fredag! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback