tosdag 25 juni 2015

Hejsan! Var ute och gick med Snobben förut då bloggen flög upp i mina tankar. Har inte uppdaterat med något nytt på mer än en månad! Och eftersom att jag typ inte lär gör så mycket under mitt lov, så kan jag ju ändå blogga. Inte för att jag kommer att ha så mycket att skriva om då, men men.
   Ja, jag kan väl lite kortfattat berätta vad som hänt under mina dagar och vad som står på. Vilket inte är så värst mycket. Jag kommer efter detta inlägg i alla fall publicera ett inlägg med några bilder från Ariana Grande konserten jag var på tillsammans med min syster den 23 Maj. Sen kommer jag också att lägga ut lite bilder från skolavslutningen och avslutningsmiddagen med skolan den 12:e och 11:e Juni. Blir nog också lite bilder från klassresan vi var på! På kvällen den 12:e blev det även att umgås med klassen vid Mäseln, som en avslutnings grej tillsammans. Jag har även under lovet som vanligt tränat fotboll och spelat matcher samt umgåtts lite med vänner. Det är väl vad som hänt, som jag har att berätta.
  Om tre dagar bär det av mot Turkiet tillsammans med familjen. Där stannar vi i en vecka och ska endast spendera tiden på stranden och ta det lugnt. Är så sjukt taggad på att åka dit då det just nu är som varmast där. Ska sola så in i tusan, då vädret här i Sverige verkligen suger. Det känns seriöst inte som att det är sommarlov… Tur att man ska åka iväg till Turkiet,  så att man får känna av lite värme i alla fall. Resan dit är det ända som jag just nu vet ska hända, sedan får vi se vad som hittas på.
  Nu ska jag alldeles strax ta och göra mig i ordning för att åka iväg på fotbollsträning. Den sista fotbollsträningen innan de tre veckors sommar uppehåll. Rätt så skönt med uppehåll då jag får tid till att gymma. Jag ska gymma på riktigt hårt nu, då jag inte har fotbollen att tänka på. T.ex så har jag ju inte kunnat träna ben så mycket då det varit matcher näst intill varje veckan, vilket betyder att jag inte kan köra slut på benen på gymmet. Så är riktigt taggad på uppehållet, även om fotbollen är så sjukt kul! Men det behövs ju lite vila från den också.
  Ja, jag ska hädan efter försöka att bli bättre på att uppdatera bloggen! Så this won't be the last of me, friends.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback