lördag 2 maj 2015

Hej! Jag sitter just nu ensam hemma framför datorn och lyssnar på musik. Har inte gjort något alls idag, vilket är super tråkigt. Jag hatar dagar då man sitter i mjukiskläder hela dagen och bara slappar. Det suger verkligen. Det blir en helt onödig dag! Tänkte gå ut och gå förut men det såg ut som att det skulle regna, och jag har inte lust att gå i regn. Kanske jag ska dra mig ned till gymmet och hittar på något?
  Jag har inte bloggar på ett väldans tag, men jag har ändå inte haft mycket att dela med mig av. Det har bara varit fotbollsträningar, matcher, läxor och skola. Så ja, inte så himla intressant. 
  Imorgon är det dags att spela match vilket blir våran andra seriematch. Vi får hoppas på att den går bättre än den förra matchen som slutade med en förlust. Jag tycker att ingen i laget riktigt kom igång under den matchen. Men vi får hoppas att vi kommer igång bättre imorgon mot Assyriska imorgon.
  Ja, jag ska väl försöka att inte ta två veckor på mig tills jag publicerar nästa inlägg. Men ni får ha det bra tills dess! :)
 
 
 


Imorgon vinner ni ❤️

2015-05-02 | 22:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback