onsdag 1 april 2015

Hejsan!
  Har precis ätit och fixat lite efter att jag kommit hem från fotbollsträningen. Så nu sitter jag framför datorn och fryser smått ihjäl. Tänkte igentligen kolla på Bieber Roasted på tv:n nu klockan tio, men min familj ville kolla på annat, så jag struntar i det. Jag skulle ju kunna kolla på det på tv:n i mitt rum, men jag vet faktiskt inte om den är ikopplad och funkar. Haha, har aldrig orkar testa.
  Dagen idag har varit riktigt seg. Jag vaknade vid tolv då jag gick och la mig riktigt sent inatt. Jag ligger uppe och lyssnar på musik under nätterna, helt uttråkad. Men idag har jag inte hittat på så mycket. Jag har endast pluggat lite och sedan drog jag på fotbollsträningen. Annars har jag typ legat i soffan och kollat på tv.
  Imorgon blir det ingen fotbollsträning, så då ska jag ned till gymmet och träna ben samt springa på bandet. Är redan supertaggad på att gymma! Det är ju så himla kul! Sedan blir det väl lite läxor också. Annars händer det väl inget speciellt imorgon.
  Ha det bra!
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback