söndag 19 april 2015

Dagens allesammans!
  Känns så himla bra just nu. Kom för en stund sedan hem från en vunnen träningsmatchen mot Västervik. Det är inte bara segern som får mig på ett bra humör, utan att jag själv presterade riktigt bra under matchen. Hela laget var riktigt bra idag och jag tycker vi var värda 4-1 vinsten. Jag själv gjorde inget mål, men jag var assist på två av målen. Och även om vi inte fick så värst mycket med sömn som man kanske bör ha inför en match (pga lägret), så presterade vi ju ändå riktigt bra!
  Igår till idag så hade vi som sagt lite ''läger'' tillsammans i laget för att komma nämre varandra. Det var riktigt roligt då vi hade många olika aktiviteter och tävlingar. Jag hade det i alla fall riktigt skoj.
  Imorgon är det dags för skola samt fotbollsträning, och det lär väl bli det ända. Har inte så mycket läxor nu vilket är riktigt skönt. Så kan ta det riktigt chill. Men bara för det så lär vi väl få massor med läxor.
  Ha det bra!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback