måndag 13 april 2015

Hej!
  Ska alldeles strax läsa igenom fysikboken då vi har nationella i fysik på torsdag. Man har ju glömt så mycket som man gick igenom i sjuan och åttan! Så jag är lite osäker på om provet kommer gå så jätte bra. Men jag får väl ta och göra mitt bästa.
  Jag kom för en stund sedan hem från en promenad med Snobben. Eftersom att det inte blev någon fotbollsträning idag pga att herrarna spelar match, så kände jag att jag behövde röra lite på mig ändå. Så det fick bli en liten promenad.
  Igår blev det en bussresa in till Tranås för en träningsmatch mot just Tranås FF. Matchen slutade 4-2 till dom, men vi hängde inte med huvudet för det. För det första så tycker jag att vi spelade riktigt bra! Och för det andra så har Tranås kommit upp i ettan, så vi gjorde ju en riktigt bra match! Själv gjorde jag första målet vilket kändes riktigt skönt! Jag är alltid så nervös framför mål vilket leder till att jag oftast missar. Men jag har under några dagar innan matchen faktiskt gått och tänkt på matchen och att jag ska ta det lugnt när jag kommer framför mål. Och det lönade sig ju, då jag tog det lungt och fick in bollen i målet! :) Jag tycker att det var en riktigt rolig match, i alla fall! Det enda negativa var väl att vi kom hem riktigt sent. Jag kom hem vid halv tolv!
  Imorgon blir det temadag i skolan vilket inte uppskattas så mycket från min sida. Vi missar idrottslektionen.... Jaja. Vi får verkligen hoppas att temadagen blir roligt i alla fall. Oftast är temadagar riktigt sega och långtråkiga. Efter skolan blir det sedan ett besök hos doktorn och sedan fotbollsträning.
  Ja, nu ska jag väl ta och läsa lite i fysikboken. Tråkigt tråkigt...
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback