tisdag 7 april 2015

Hej!
 Första skoldagen efter lovet är avklarad. Nej, men jag gillar tisdagar. Mycket att hålla igång då det först är idrott och senare elevens val då jag har dans. Bara slöjden som är lite seg.
  Efter skolan idag velade jag mellan att dra till gymmet eller ta en vilodag, och det fick bli en vilodag. Känner att det också kan vara bra. Så satte mig och gjorde några läxor, sedan gick jag och vilade. Det finns seriöst inget bättre än att vila! Kommer inte ihåg sneaste dagen jag inte vilade. Det har blivit som en rutin för mig att alltid vila efter skolan. Underbart! Det jobbiga är sen att jag får problem att sova under nätterna sen... men det är det fasen värt.
  Imorgon vet jag inte om det blir så mycket skola för mig då jag ska in till sjukhuset för att kolla mitt finger. De vill se att det läker som det ska. Det blir kanske att gipsa fingert också då skenan inte funkar så himlans bra för mig. Den glider ju nästan av fingret! The life of having handsvett... Så då kanske gips är bättre för mig. Fast jag måste ändå dra mig till skolan när skola är slut då jag och Ejlitz måste fixa lite till spexfotot vi ska ha på torsdag. Sedan blir det fotbollsträning på kvällen.
  På torsdag är det öppet hus för alla sjuor och åttor i skolan. Då ska vi på dansprofilen dansa för alla föräldrar och elver som är där. Alltså måste jag skippa fotbollen på torsdag. Men det kommer bli riktigt kul att dansa!
  Idag fick jag även ett kul meddelade från pappa. Vi ska till Turkiet en vecka under sommarlovet! Jag är så supertaggad på sommarlovet asså!
Ja, ha det bra vänner!
Jag har inga bilder så ni får er en snygg atm bild.
Finns det några Mileys fans som läser min blogg? I så fall får ni gärna vara med och tävla om en Bangerz DVD på min & mina Miley-vänners fansida HÄR! (vi äger sveriges störtsa Miley blogg, måste jag bara tillägga)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback