måndag 6 april 2015

Goddagens!
  Sista dagen av påsklovet idag då... Det hade ju inte skadat med några lediga dagar till, men men. Jag kan ju inte säga att det är så jätte många veckor kvar tills det är dags för sommarlovet. Så man får ta och stå ut de ungefär två månaderna som är kvar. Inte för att jag vill skiljas från klassen eller tycker att det är tråkigt i skolan, men hur underbart är det inte att ha lov? Och sommar? Precis.
  Fick gå upp riktigt tidigit i morse eftersom vi skulle ut och spring med laget för att sedan kolla på damernas träningsmatch. Blev lite blandat med intervaller och joggning i skogen. Vi tränade även lite på utegymmet som finns i vrinneviskogen. Jag tyckte det var riktigt kul! Efteråt blev det som sagt att kolla på IFKs damer som spelade träningsmatch mot Borens IK. Det blev en vinst för IFK och det var riktigt skönt att vädret var fint!
  I helgen umgicks jag lite med Binta och Joseph på fredagen. På lördagen gymmade jag och åt lite hos mormor. Och igår så drog jag till gymmet på morgonen och tog det lugnt under resten av dagen.
  Det var allt jag hade att dela med mig av. Ha det bra!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback