torsdag 2 april 2015

Hejsan!
  Ligger just nu med datorn i sängen och lyssnar på musik, som alltid. Satt förut i vardagsrummet och kollade lite på tv tillsammans med familjen. 
  Imorse var jag iväg till gymmet tillsammans med pappa. Där körde jag ben vilket var riktigt jobbigt! Det fick bli lite mjölksyreträning. Ben och mage är ju nästan det ända jag kan träna nu när mitt finger är som det är. Det blir ju lite svårt med hantlar och sådant. Sen efter gymmet blev det lite pluggande och lite senare följade jag med in till Norrköping då Amanda hade fotbollsträning. Så då gick jag och pappa på stan en stund. Blev inte så mycket till shoppande då det inte finns några bra kläder! Så tråkigt.. Var ju riktigt taggad på att handla kläder. Men jag köpte i alla fall ett sånthär mobil skal/band man har runt armen när man tränar och en sportbh. Japp.
  Imorgon drar jag väl ned till gymmet och sedan hem till mamma för att vara där i veckan som kommer. Vi får väl se om jag hitta på något mer. Det återstår att se.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback