lördag 18 april 2015

Hej!
  Ligger just nu i soffan och lyssnar på musik efter att ha ätit lite. Måste alldeles strax upp för att fixa lite innan jag drar mig iväg in till Norrköping. Idag ska nämligen laget ha en övernattning med lite roliga aktiviteter  tillsammans. Jag är riktigt taggad då det lär bli super roligt! Men vi börjar med att kolla på damlaget som spelar sin premiärmatch mot Örby idag vid klockan tre. Sedan imorgon har vi själva en träningsmatch mot Västervik. Riktigt taggad på den med!
  Under veckan som gått har jag väl inte gjort så jätte mycket förutom att gå i skolan och tränat fotboll. Blev även nationella i fysik på torsdagen. Tror faktiskt att det gick riktigt bra! Var enklare än vad jag förväntade mig. Vi fick även reda på hur det gick under våra svenska nationella och jag är riktigt nöjd med mitt resultat! Så det känns ju bra.
  Nej, nu måste jag dra mig upp från soffan och fixa lite. Ha en bra helg! :)



  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback