lördag 11 april 2015

Godkväll!
  Det är riktigt svårt att börja ett inlägg. Jag satt säkert i fem minuter och klurade ut hur jag skulle börja, men jag kom inte på något bra. Så detta får väl vara början, i guess.
  Idag gick dagen förvårnatsvärt fort. Jag antog att den skulle vara sjukt seg då jag inte skulle hitta på något idag. Men dagen gled visst på. Drog ut och gick en stund på morgonen, efter det har jag endast gjort lite läxor och sedan åkte jag hem till pappa.
  I onsdags var jag iväg till sjukhuset där jag inte gjorde så mycket. Jag förväntade mig att få något annat än skenan jag har på fingret, men nej. Dom sa att det läkte bra. Så jag får väl stå ut med skenan som ständigt glider av och håller på. Sen i torsdags blev det först spexfoto med klassen som jag tror blev riktigt bra! Sedan var det öppehus på skolan där vi dansade. Riktigt skoj! Och igår så gjorde jag inget alls.
  Imorgon blir det borta träningsmatch mot Tranås FF. Det blir en bussresa tillsammans med laget. Matchen kommer spelas vid 19:00 vilket betyder att vi kommer komma hem riktigt sent imorgon! Och det är ju en stunds bilresa dit och hem. Men men. Det ska väl gå bra. Jag är i alla fall super taggad på match! Det är våran sista träningsmatch innan serien som drar igång nästa helg. Så sjukt roligt!
  Nu ska jag väl sitta framför datorn ett tag och lyssna på musik. Men ni får ha er en bra lördag! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback