Kollat på atlas cup.

Chu!
Kommit hem från att ha kollat på min bror som spelade på atlas cupen för en stund sen.
Var där från klockan 9 i morse till klockan halv 5. Och det gick väl ganska bra, fast blev inga finaler eller nått för dom..
Igår var jag också i stan. Köpte ett par svarta jeans från cubus & en svart kofta från Vero Moda. Sen kollade jag på Shrek, som visades på kanal 5 ;) Shrek är faktiskt bra, har inte sett det på typ 25 år eller nått o.o Sen blev det att kolla på honungsfällan som visades på tv:n, som också var rätt bra.
Och i morgon är det NY ÅR! Och jag har inte bestämt om jag ska vara hos mamma eller pappa & fira.... så det får jag ta & tänka på.
Snart blir det nog också att spela lite black ops med syster, om hon vill xd Fast så länge ska jag kolla lite på TV. Disney Channel. Seriöst, i'm a stolt Disney tittare
Ha't gött people!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback