Bio.

Halloj!
Jag har varit sämst på att blogga. Och jag hade ju tänkt att lägga ut lite bilder på vad jag fick i julklapp, fast mina paket jag fick på julafton är hos mamma & jag är hos pappa. (jag firade jul hos pappa tidigare) Så dom får ni se nån annan gång ;)
Men i tisdags så var jag, Amanda och mamma på bio. Vi fick biljetter till 'Mammas Pojkar' i julklapp.
Efter bion gick jag och syrran till pappa, och då hade min iPhone 5 kommit :D Wihoo. Min iPhone 4 var helt trasig.
Och igår så var jag, familjen och lite släktingar och åt hos min mormor (y'
Men nu så ska jag städa mitt rum... tråååkigt. Fast senare ikväll så är det fotbollsträning! Så det längtar jag efter :D
Har ingen bild... så får bli en finfin bild på mig & sis från somras ;]
 
 
 


Hej! :)
efter ganska exakt 8 månaders paus har jag börjat skriva min novellblogg igen! titta gärna förbi och läs :))

www.beautifulsoul.blogg.se

Svar: Hej. Jo, jag kan gärna kolla in den! :]
Nora Nordgren

2012-12-27 | 13:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback