Blir att splea med damlaget.

Vaknade vid typ halv 11 av att pappa var tvungen att fråga om jag hade lust att vara med & spela match med damlaget idag. Dom hade fått en sjuk i laget. Men det ville jag, så nu blir det fotbollsmatch med dam laget klockan 4 :]
Efter det blir det att dra hem till mamma.
På måndag blir det en helt vanlig skoldag, men på tisdag & onsdag blir det annorlundare.
På tisdagen så ska alla 7:or antigen baka pepparkakor, ha slöjd eller spela spel. Vi fick välja själva.
På onsdag så har hela skolan bestämt i klasser vad dom vill göra, typ kolla på film & sånt. Sen så ska det kanske va en dutch ball turnering den dagen. Och den ska jag LUNGT vara med på!
Sen blir det julavslutning på torsdagen. Så det blir inte någon riktig skolvecka. Och det är ju såklart nice! :D
Men nu så måste jag göra mig i ordning lite, så hejdå!
Bara för att jag & Elin kände igen oss i denna bilden x]


Hahahahahah ja!
Vi är ju lite speciella bror! ;)

Svar: Lite för speciella ibland xd
Nora Nordgren

2012-12-17 | 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback