Fick spela spel.

Halloj!
Sitter nu & väntar på att den älskade fotbollen ska börja :]
Men det blev en annorlunda dag i skolan idag. Som jag redan berättat så fick vi antingen baka, ha slöjd eller spela spel.
Och jag skulle igentligen baka, men då så var hemkunskapssalarna upptagna, så vi skulle gå & köpa pepparkakor med klassen istället, och sen lägga glasyr på dom. Men det orkade jag & några fler inte göra, så vi fick antigen gå och spela spel eller ha slöjd. Så jag och Elin tog spela spel.
Vi spela kort. Och Elin vann väl sådär.. 150 gånger över mig? Bäst är jag ;] *host*
Sen fick vi reda på dagen imorgon, när & vilka vi skulle köra mot på dutch ball turteringen. Och vårat lag hette Vattengrav. Kom igen! Vem kom på det namnet? Men okej.. läääängtar tills imorgon :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback