Fotbollsträning senare :D

Hejsan!
Börjar få mer läsare nu :D eller det är väl säkert bara alla i min klass som jag tvingat börja läsa, så hej på er xd
Men det blev att dra hem till mamma lite snabbt efter skolan för att hämta Amandas fotbollsskor eftersom vi har fotbollsträning idag. Fast när vi var där så fick vi reda på att dom faktiskt var hos pappa  -.-' Men det var ändå bra att vi gick dit eftersom det var lite saker som vi glömt som vi faktiskt behövde ha med oss. Så det blev ingen onödig promenad till mamma ändå.
Och som jag skrev så har vi fotbollsträning senare, så sjukt skoj! :D
Har precis nyss också tränat lite på prov som vi har snart. NO & musik. Går rätt bra (y'
Så, kände faktiskt för att klippa ut lite bilder och pynta väggarna lite mer så jag har nått att göra medans jag väntar på att fotbollen ska böjra :] så seeeeeya!
Visst tog jag en fin bild?? :o
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback