Kom inte på någon rubrik?

Tjenare!
Vaknade vid 11 idag (igår). Har alltid alarm på, eftersom jag inte vill sova bort dagarna eftersom jag lägger mig så sent på nätterna. Fast det blir oftast att jag snoozar till 11.30, sen blir det 12.00 sen 12.30. Sen sluta det med att jag går upp klockan 20.00. KIDDING! Nej, inte 20.00 ;)
Men blev att dra & äta hos Malle, Jepser & Joel. Sen åkte dom med oss hem. Så Jesper och jag spelade Black ops. Eller nått? Gud, så sämst jag är. Var fan bättre förr. Fast jag blir sämre & sämre på ALLT med åren o.o Fattar inte vad jag har för nått fel?...
Men sen kom Amanda hem & då körde vi också Black ops. Vi lånade kvar det av Jesper. Och det var liiiite lättare att spela mot henne. Men vann, det gjorde jag ju inte...
Fast nu så ligger jag med min dator i hennes säng, och hon sitter vid sitt skrivbord & dunkar musik (y'
Kanske också blir att dra till Frankrike i sommar :]
 
Så jävla jag xd
 
 
 
 


Tack för att du sudda över broo! :D

Svar: visst är din snälla bror snäll? :')
Nora Nordgren

2012-12-30 | 00:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback