:D

Hejjs!
Nu sitter jag i mitt rum och typ inte gör så mycket. . . bara lyssnar på musik.
Men igår & förrgår var det sjukt skoj :) HAHAHAHAHAH, Jag och min vänner tycker att en som vi kallar Anti-R är jätte läskig & äcklig. ( kan inte skriva namn eftersom folket inte får veta vem det är)
A,och då i fårrgår så satt vi på en pizzeria, och då kommer Anti-R in och satte sig typ bredvid oss :o haha, vi bah ''okeeeej :s. .. trevligt'' xd
Och igår så tog jag, Fanny, Elin & Wilma lite bilder som kommer sen eftersom Fanny inte skickat bilderna till mig ännu.
Sen så kom issa, då åt vi glass på grillen ;D Jaoooooo!
Bilder från igår & förrgår:


jätte fina bilder på er!

Men jag gjorde dom knäppa xd

2012-03-25 | 19:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback