LÄSKIG KATT!

HEEJ!
HAHA! jävla katt på altan :oo Katten satt och mjauade så jag kollade ut, då så sitter den en bit bort från fönstret och kollar in på mig med lysande ögon, snacka om att man blev rädd! Sen så slutade katten mjaua, då kollade jag ut igen. Katten var borta. Men då hoppade han upp i fönstret igen, och då fick jag fan hjätingfight! xdd
Men idag så har jaag inte gjort såå mycket! Varit ensam hemma i typ några timmar, så jag gick runt i huset i en halvtimme sammtidigt som jag lyssnade på musik :D Ett förslag om du har tråkigt, för det var rätt kul faktiskt! :D (haha, undrar vad grannarna tänkte när dom såg mig gå runt xd)
Men annars så har jag varit i skolan och haft franska D: som suger apa!!  Sååååå tråååkigt är det!
Och så blev jag och mina vänner jagade av småbarn, inklusive mina små syskon. haha, dom hade damp!
Sen så blir det att hänga med o handla mat med mamma lite snabbt! så yepp!
baaajjj! ;D
Katten syndes as bra på bild i mobilen, men man ser den inte på datorn :o SPÖK KATT!:
Bild från idag ♥:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback