Theday….

Helluu!
Idag så har det inte hänt mycket. . .
Vi hade slöjd idag på skolan, och jag HATAR det! man somnar ju av uttråkning! ;oo Fast mitt Justin Bieber kuddöverdrag-sak blev klaart! så det var väl bra ;D + att jag & Fanny satt och kom på namn till alla i klassen HAHAHAA vad vi dog av garv, asså tröga namn. Som typ, Bitch Bettan, som Fanny & jag hette. Och dom andra namnen är nog inte så bra att skriva här! XD HAHAH! '' lite otillåtna ord, eller hur man ska säga''
Fast har nyss tränat på mina engelska och franska glosor. . . . som jag nu kan :D
Men nu så sitter jag här och lyssnar på denna låt '' videon nedan'' xdd så söta! =:))))) JEDWARD ♥
Och jag KAAAAANSKE ska till stockholm på lördag! jag ska bara TJAAATA på mamma lite till så blir det nog såå ;DD seeeeeyaa! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback