wäääääää! :'''(

Hej!
Nu så har man precis ätit och så. . och jag fyller 13 imorgon :DD
Fast ändå suger dagen imorgon AAAAPAAAA :'((((( VET NI? Jedward kommer till stockholm imorgon, och jag kan inte åka dit bara för min jääääääävla födelsedag ;''(((((( KILL ME BABY ONE MORE TIME! wäääääää :'( im saaaad! :(((((((((( ♥ ♥ ♥ JEDWARD ♥ ♥ ♥ HAAAAATEEEEE IT!
Men idag så hade vi haft nationella prov eller hur man stavar det. . . . Jag SUGER på matte!!! :s säkert sämsta resultat eller nått. . .. .. . . . . ..
Men lääängtar till fredag då jag, Fanny, Issa, Elin, Binta & Wilma ska lana hos miiig ;]]] that's gonna be NICE! ♥
byyyyyye :]]


Haha!

Du är grym på matte Nora!

Grattis i förskott!

Ska påminna Jari!

Blir fett Nice på fredag! <3

2012-03-20 | 21:37:45

Grattis i förskott (:

Fin blogg..

2012-03-21 | 22:10:09

Nora, du fick ju as bra resultat på matten ! ;o



Oh grattis broo ! :D

Puss :*

2012-03-22 | 14:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback