Youtube-humöret! :D

Shooooo! :D
Nu sitter man här och lyssnar på massa musik som man inte lyssnat på sen 50-talet typ :ooo ( två år )
Men idag hade jag värra Youtube-humöret! :D Alltså, att jag la ut massa videor på youtube. Och med massa videor menar jag 3 st, nt så mkt. .  men många för att vara jag ;D höhö
Den ena videon la jag ut i förra inlägget, sen la jag ut två andra som du kan se här under.
Och om . . .. . . . .. . . . . . hmm? jo, om 4 dagar så fyller jag åååår! 13 years!! WOHOO! ;DD
Då blir det att fira hemma hoss pappa med resten av familjen & släktingar oså ....
Fast det är ändå VÄRLDENS SÄMSTA dag på Onsdag :'((((((
Och denna video är från när jag & sis var backstage med Jedward! AHH! jag saknar dom något otroligt sjukt jävla MYCKET!!! :'))))))))))))) doms krama :')) ♥:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback