Läxa....... :s

Hej!
Sitter nu och ska försöka göra engelska, men det går ju inte specielt bra.. Så fort jag sätter på en ny låt, lyssnar jag på den, och sjunger med. Då kan man inte jobba. Och nu bloggar jag tillochmed :o Jag kommer aldrig kunna göra engelskan........!!! Och klockan är typ halv 11 :s
Men idag så spelade jag med tjejer 00-99 (eller nått), tillsammans med isabelle eftersom dom var tvungna att låna oss till doms lag. Vi vann med 5-0 ;DD yeah!
Och imorgon bilr det badhuset med några från klassen, eftersom jag inte var med förr gånge. Hajar, krokodiler, simmande ormar, pirajor :ssssss I'm afraid!! Kommer typ halvdö, men japp...
Nu så ska jag försöka göra läxan ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback