Marknad & fotboll :]

HEEEEJ! :)
Dendära dag grejen sket ju sig direkt x] Det blev tråkigt efter två dagar...
Men idag så var det typ AS pinsamt! I hate ya Fanny ;s Fyfan! haha, du ska få igen någon gång!!
Men vi var i badhuset med skolan idag, och jag var inte med, så jag måste göra det dom gjorde i badhuset (simma några längder, livrädda en docka, livrädda varandra osv...) Så det ska jag, Elin & Ejlitz göra på torsdag eller fredag.
Det var ju också finapångs marknaden idag. Så jag gick med Fanny, Binta, Elin, Issa, Ejlits & Evve. Jag köpte en jäääätte fin Bieber tröja och remmar.. men det var as varmt så man doog :S men skoj ändå =]
Och så senre så drog jag & Elin till najen för att kolla på när torstorps a-lag körde match. 3-2 till det andra laget.. Men det blev ett hands mål, så det skulle faktiskt blivit 2-2 tycker jag. Men dom spelade bra :]
Sorry för inga bildern, men min mobil är typ i köket, jag har ingen sladd, och det är jobbigt att föra över bilder, men det kanske kommer några nån gång x] Men nu ska jag kolla TV och käka goodis =]



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback