♥ Dag 8 - Mina rädslor

Gud. Mina rädslor. Det är absolut hajar!! :s Badhus, sjöar, hav. Lika rädd vart jag än är. Och jag älskar ju att kolla på haj filmer, vilket gör det mycket läskigare att bada sen. Även fast jag vet att dom absolut inte kan finnas i badhus, så känns det ändå som att dom finns där s: Så jag badar absolut inte frivilligt för skoj skull. Bara om jag typ tvingas bada med skolan -.-' 
 
Såhär tänker jag mig när jag badar. Att jag blundar, sen öppnar jag ögonen under vattnet, så är det en stor jäkla haj framför mig :s Bilderna är faktiskt rätt läskiga!
 
 


Haha din sjuka filur.. Att jag har dig som bror orre! :*

Svar: ja.. men hajar är faktiskt läskigt ;(.. jah, så knäppt kan det vara bro. :'*
Nora Nordgren

2012-11-05 | 22:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback