Bonjour!

Inte gjort så mycket alls idag heller.. Så inte mycket att berätta.
Men har precis kollar på Solsidan & Beck. Hade iof sett Beck avsnittet innan, så var ju inte så skoj att kolla på när man visste precis vad som hänt & allt...
Men blir att åka iväg till min mammas.. vad säger man? man kan ju inte säga kille, låter fail? Men whatever. Till min mammas killes mamma som fyller år. No ide hur mycket hon fyller. men jaja.
Ligger nu i min säng & lyssnar på musik & är på Twitter :] 
Bajj
och så vill jag bara ta självmord! jag har Amandas jävla dator. så sjukt jävla seg så det inte är sant. Jag tröck på ena länken men kom in på länken bredvid. JAG STÖR MIG! -.-' bara så ni vet ifall jag typ tagit självmord eller nått..
Blivit besatt av låten ♥ ''Remember all the things that you and I did first. And now you're doing them with her''




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback