Kollade '' skräck''film.....

Hellu!
Kom hem från Elin för ett ganska långt tag sen.
Men det blev att kolla på '' Trick'n treat'' Den var faktiskt inte ett dugg läskig eller äcklig. Bara Ejlitz & Elin som va livrädda.... förstår dom inte? xd
Men sen så kom ju Armend ett tag. Och senare drog Binta & Ejlitz. Så jag & Elin dansade lite på Wii... för jag är ju jätte bra på det också -.-'.... Men sen blev det att dra hem. Så fick skjuts av Armend på cykel. Och jag trodde serisöt att jag skulle dö. Jag satt där och bah '' Nej! Stanna. Vi kommer dö! vi kommer dö! du måste åka saktare!!!!!!!'' haha xd. Men ja, vi klarade oss fint.
Nu blir det väl att sitta vid datorn ett tag till & sen sova :] Jaoouuwwwwwww!
Bara för att jag & broo är lite weird.. ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback