Kul dag!

Halloj!
Precis gjort läxor & så. Och nu sitter jag här i köket, lyssnar på musik & väntar på att mamma ska vara klar med maten ;]
Men idag i skolan var det sjukt skoj. Iaf den sista lektionen. Hemsida & sociala medier x]
Vi var i datasalen och Fannys, Bintas, Issas & Ejlitz dator funkade inte, så bara min funka. Och då satt jag typ med mina ben över dom, Fanny höll fram tangentbordet till mig, vi hade vridigt datorn, så det vart en rätt chill platts. Men sen så började dom alla snöra upp mina skor & knöt ihop mina ben & knöt fast min arm till benet. Sen så slutade vi, och jag fick gå sådär... nedför trappan..... Sen i korridoren gick jag antigen myrsteg eller hoppade fram. Och alla bara kollade & skratta x] haha!
Men jaaaauoooii... Inte så mycket mer att berätta! :]
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback