2-1

Det ska alltid bli dåligt väder när vi har match. Antigen så regnar det eller som idag, snöar.
Ja. Matchen slutade 2-1 till Igelfors. Igentligen 1-1. Vet inte riktigt vad som hände, men en från Igelfors tror jag typ tog bollen från våran målvakt när hon hade den och gjorde efter det mål.
Och det är väldigt förvånat att Igelfors inte vann med mer än vad dom faktiskt gjorde. Vårt lag idag, bestod mest dels av 99:or och endast fyra damer från Torstorps damlag. Och att en av damerna skadade sig så de bara var tre.
Så vi måste verkligen varit super bra idag. Vilket jag också känner! Det var super skoj!
Och var även jätte nära på att göra mål. Men bollen vek sig precis vid målet.... väldigt retande.
Nu har jag precis duschat & ätit lite. Så nu blir det att inte göra sig i ordning så värst mycket eftersom vi ska till mamma, och då jag för hoppningsvis inte träffar på någon jag känner eftersom jag kommer se hemsk ut.
En liten kul sak som hände idag på fotbollen, var att en från Igelfors typ höll i mitt lillfinger bakom min rygg. Haha. Ingen aning hur det gick till.
 
 
 
 


Toppen match

2013-04-09 | 23:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback