Bästa dagen i mitt liv :') ❤

hejjjjjjjjj!
Jag är just nu så sjukt lycklig & helt förvånad. Kan fortfarande inte få in mitt huvud att jag på riktigt sett Justin. Så jävla sjukt!!!!! Det var så overkligt när han kom ut där på scenen, sjöng som en ängel & så helt galet perfekt ut! Oh my god! Overkligt! :') ❤
Men nu så ska jag berätta för er om dagen igår.
 
Det började med att vi åkte hemifrån vid halv nio. Snacka om att man var pirrig. Jag hade sjukt ont i magen under hela bilresan.
Sen kom vi fram runt elva tiden där vi packade upp täcken, filtar & allt och satte oss i kön.
Efter fyra timmar av sittandes i väntan på att det skulle bli dags. Så blev det en jävla rusningar och alla lämnade sina saker och sprang fram långt fram i kön. 
Det var rätt så mycket folk före oss precis när vi kom. Men efter rusningen så kom vi längst fram i våran kö. Proffs? Skulle tro det! ;)
Sen stod vid upp i ungefär tre jävla timmar. Det var trångt. Kallt. Och alla klagade. Det var verklighet sjukt jobbigt.
Vakterna plågade oss med väntan på att få komma in.
Men till slut fick vi börja röra oss innåt. 
Dom hade även roppar ut att om man hoppar över staketet eller springer,  så stannar dom hela kön och vår kö får komma sist in. Så  att om någon jävel hoppade över eller börjar springa så skulle jag döda den gladeligen. 
Men som tur är så lydde alla regeln och vi kom.
Eftersom Amanda & jag är proffs. Som jag nämnt tidigare. Så kom vi näst intill längst fram inne på konserten också. Kanske två personer framför oss.
Det är seriöst krig där inne. Jävla bitch ungar som håller på att klaga att det blir för trångt där framme & att dom får puttar osv. Men liksom, va trodde dom när dom ställde sig där framme? Att dom skulle bli helt orörda? Seriöst, vill man ha utrymme så får man väl ställa sig längst bak. 
Kriget & tjafset pågick redan innan Justin kommit ut på scen. Han var också två timmar försenad. 
Och värmen där i folkmassan var HEMSK! Men jag var ändå sjukt lycklig av att äntligen Justin skulle komma ut på scenen vilken sekund som helst.
 Och sen sen så kom han ut. OH MY FUCKING JDNKSKSKF GOD! 
Ni kan inte föreställa er hur jag reagerade. Det var totalt sjukt! :')
Tjöt, skrek, var lyckligast i världen.
Och sista låten så tog ha av sig tröjan. hihihihih ❤.❤ Och jag bara skrek "AMANDAAAAAA!!" som att hon liksom inte själv såg att han tog av sig tröjan. 
Ja. Och imorgon är det dax för nästa konsert då vi står LÄNGST FRAM!  Panniiiiik! ❤
Seriöst bästa dagen i hela mitt liv. Älskar Justin så jävla mycket ❤
 Det sägs även att Justin grät lite när han berättade hur tacksam han för över oss Beliebers. Döööööör. Hur söt få man vara? ❤
 
Eftersom ståplats var väldigt långt bort från scenen, så fick jag inga visar bra bilder. Bra bilder kommer på Onsdag. ❤ :')



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback