Dagen igår.

Tjenare! :D
Alla har gått hem för en liten stunde sedan eftersom många av dom skulle bort osv...
Men dagen igår började med att alla kom & vi drog ner & åt på grillen. Sedan handlade vi godis & sånt.
Sen när vi kom hem så... vad gjorde vi? Nej, men vi gjorde väl allt möjligt. Sedan kollade vi på film. 100 feet tror jag den hette. Den var väl rätt så spänande & bra.
Sen så stack Wilma ut & vi blev lite nyfikna på vad hon gjorde, så vi sprang ut bara i pyjamas shorts mitt i natten. Och typ en bit bort var Wilma & några från våran klass hon mött.
Sen gick vi hem & körde kurragöma eftersom vi hade så tråkgit. haha. typical oss. Sen la vi oss & snackade om gamla minnen & skit sedan låg & mellanstadiet. Och då så började vi helt plötsligt köra nudda golv. Ja....
Sen typ resten av kvällen satt vid datorerna & gjorde allt möjligt. Så vi la oss kanske vid fem-sex och vaknade vid nio.
 
Bilderna fick ni i förra inlägget!
Nu så ska jag göra mig i ordning och sedan dra hem till pappa igen. Och så blir det fotbolls macth imorgon.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback