Det var ett tag sedan!

Hejsan!
Inte bloggar på åratal. Men har massor läxor att göra osv.. Har snart NO prov på torsdag. Franska glosor & SO redovisning imorgon och engelska glosor på fredag. Så sitter nu & pluggar till allt.
Har kommit hem från skolan för en stund sedan.
Alltså gud. Erik, våran gympalärare, han dödar oss på elevens val lektionerna.
Idag skulle vi göra först typ armhävning i 10 minuter, knäböj i 10 minuter, armhävning i 10 minuter, situps i 10 minuter osv.. sjukt ont i benen redan nu. Vad jag kommer ihåg så gjorde jag runt 200 knäböj & 300 situps. Så snacka om träningsvärk imorgon. Och så är det ju fotbollsträning ikväll vilket inte lär gå så bra.
Har även anmält mig på ett dans läger i sommar. Håller på i en vecka.
Inget läger man sover över på. Men man är där & dansar två danspass om dagen. Vilket kommer bli sjukt kul!
Men nu har jag inte tid att sitts & blogga. Nu måste det pluggas.

Förresten så dansade näst intill hela min klass jenka i skol korridoren. Och sen dansade vi in i personal rummet och tänkte att det skulle bli lite kul. Men dom bara bitch blickade oss ;o




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback