Fredag

Vaknade vid tio i soffan. Pappa och jag hade suttit och kollat på ett maraton av The Big Bang Theory och båda senare somnat. Så ska inte sitta uppe alls länge till. Tänkte bara kolla datorn lite snabbt & sedan lägga mig. Rätt tidigt. Men nu för tiden så brukar jag inte vara uppe alls så sent. Förr var typ fyra den vanligaste läggnings tiden för mig på helgerna. Men nu är det bara tråkigt & jobbigt att lägga sig sent. Och så är det tråkigt att sova bort dagarna eftersom man sover så länge på morgonen sen. I och för sig så ställer ju jag väckar klockan på elva. Men vill gå upp tidigare än så.
Och är vädret skapligt imorgon så kanske jag drar ut och springer lite. Inte gjort det på ett tag nu. Kanske beror på alla läxor, prov & redovisningar vi haft som jag måste ha tränat på. Har även lite läxor nu med. Gjorde en del av det när jag kom hem från skolan, men har rätt så mycket kvar. Men det ska jag göra nu under helgen så jag kan åka iväg till Stockholm på måndag till onsdag för Justin konserten :D
Japp. Blir även fotbollsmatch på söndag mot killarna 00 vilket lär bli kul. Ska även fira lite kalas imorgon eftersom pappa fyller år. Grattis till pappa! :)   Så då kommer det lite folk.
Ja. Nu ska jag snart sova. Godnatt!
 
haha. mamma verkar också tagg för Bieber konserten (;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback