Fridayyy

Hej!
Har för en stund sedan duchat eftersom vi hade gympa sista lektionen. Och nu så sitter jag vid datorn.
Skulle bli fel om jag sa att det är underbart med fredag eftersom jag endast gått en dag i skolan. Men det känns ändå skönt med helg eftersom det har varit så mycket under måndagen, tisdagen & onsdagen. Och jag var inte i skolan i torsdags eftersom vi kom hem vid tre på natten och kände inte sånt stort intresse för att endast sova tre timmar och sedan upp till skolan. Så skippade skolan och sov ända till 15:20 den dagen.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på? Sitter just nu & lyssnar på Justin & drömmer mig tillbaka till konserten. Saknar honom redan något
enormt
Vet inte vad som händer under helgen heller förutom att vi har fotbollsmatch på söndag.
Japp. Ni får ha en bra helg (:
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback