Jag är bara SÅ redo! :) ♥

Hejsan!
Matchen gick väl inte så vidare. Men det berodde på att vi endast var åtta spelare när vi igentligen skulle spela nio-manna. Så vi fick köra åtta-manna & hade ingen avbytare. Så vi alla blev sjukt trötta.
Men whatever. Skit i matchen nu. Jag har ju väldens bästa dag imorgon att tänka på! :) wihoo!
Nu ska jag pröva kläder & se hur jag ska se ut imorgon. Eftersom jag endast har massor av försmå Bieber tröjor, så får jag gå i en vanlig tröja på första konserten som är i morgon. Sen när konserten är slut så ska jag köpa en ny Bieber tröja på Globen där dom antagligen lär sälja Justin prylar. Så blir att ha en Bieber tröja på andra konserten då jag även ska vara längst fram. Golden Circle. Fösta konserten, imorgon, så har jag Parkett Ståplats. Alltså näst längst fram.
Imorgon så ska det hända en till kul sak som jag kommer meddela er om imorgon. Eller, det kommer bli kul om det sker. Annars så blir det ju inte lika kul (;
Och NU så är Justin här i Sverige. I morse så var han inte här ännu när Elin sms:ade. Så sjukt hyper att han är i samma land som mig & är så himla nära. iiiiiih!
Och igentligen så hade Amanda & jag tänkt åka med mamma inatt till Stockholm för att komma i tid till klockan sju då man får börja köa. Men mamma hade visst jobb till klockan åtta imorgon. Så får bli att åka direkt till Stockholm när mamma slutat jobbet och börja köa. Och Amanda & jag är sjukt jäkla grymma på att komma längst fram inne på själva konserten. Så att vi ligger längre bak i kön är inget problem för oss ;) Vi har våra moves & knep där inne i folkmassan.
 
Nu måste jag fixa med kläder & allt så jag inte får panik imorgon för att jag inte bestämt vad jag ska ha på mig!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback