Match!

god morgon!
Pappa ringde och väckte mig vid typ elva. Jag hade igentligen mitt mobil alarm på vid elva, men det visste väl inte han. Så han ringde & sa att jag var tvungen att dra ner & äta frukost & sen ska vi åka & hämta fotbollskläderna hos mamam eftersom vi har match vid halv två.
Tror nog inte att vi har så stor chans att vinna idag eftersom vi kör mot ett damlag. Och igentligen skulle vi vara med och spela med Torstorps damlag mot Igelfors damer. Men nästan inga damer är med från Torstor, så det blir typ mitt 98-99 lag mot igelfors damlag. Menmen.
 
Haha, så typical jag asså. Mamma måste till och med gömma ljusen för mig eftersom jag hela tiden petar i dom så att dom förstörs xd
Bara för att Selenas nya låt är massa bra! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback