Oförglömlig dag ❤

Denna dag. Denna underbara, sjuka, fantastiska dag. Kan inte förstå det själv. Att jag sett Justin tre gånger på tre dagar. Och idag var det den bästa dagen av dom alla. Den mest känslomässigaste dagen någonsin! Den underbaraste dagen.
Jag var så sjukt jävla nära Justin så det inte vet klokt. Han såg så overklig ut på nära håll. Som en seriefigur som ändå var på riktigt. För det kändes liksom overkligt att kunna se honom.
Jag grät så mycket idag. Skulle sjunga med i hans låtar. Men rösten bröts och jag bara brast ut i tårar. Det var underbart! Men ändå en av den västa känslan eftersom tårarna också var för att detta kanske var sista dagen någonsin jag träffar denna fantastiska person.
Och den första konserten jag var på var han absolut inte lika glad som han var idag. Han ledde så mycket mot oss. Det fick mig att bli så jävla lycklig också. Han hade också setts dansa ut i one piece till sin turné buss från hotellet för att han var så glad. Gud! :')
Och Amanda & jag stod näst intill längst fram. Var kanske två rader framför oss.
Det var så trångt. Folk svimmade. Det puttades. Man fick verkligen svårt att andas. För mig var allt detta värt för att se Justin. För Amanda med. Men tillslut orkade hon inte längre så hon brast ut i tårar och gick lägre bak. Allt detta skedde innan konserten äns börjat. Jag brast också ut i tårar. Haha, sen när konserten var slut så berättade jag till Amanda om att jag började gråta eftersom att hon gjorde det. Då började vi tjuta igen. Både för det & för Justin.

Nu sitter jag i bilen påväg hem. Blir troligtvis ingen skola imorgon eftersom det är så långa köer, klockan är tolv och vi är fortfarande i Stockholm.
Bilder & allt kommer imorgon ❤
Underbaraste dag ❤ :')




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback