Sitter i skolan

Hej. Sitter nu i skolkorridoren & väntar på Amanda som slutar 14.20.
Har även lite sällskap av Dejana här som väntar på sin kompis.
Och jag vill bara dö. NO provet som vi hade nu sista lektionen gick seriöst as dåligt. I alla fall vad jag tror. För vad jag känner så känns det inte som att jag skrev ett ändra rätt. Men idk? Och får jag F så är jag säkert absolut inte den ända i klassen som får det. Alla verkade ha stort problem med provet. Så det var verkligen svårt & konstigt.
Men seriöst, jag kommer dö om jag får F. Mitt första F i så fall. Skulle seriöst börja gråta! :'o

Sen efter att Amanda slutar så ska vi vänta till klockan tre då pappa ska komma och hämta oss eftersom vi inte vill gå i regnet.
Ja.... Hejdå alla.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback