Sover över med Elin

Hejsan!
Röd dag imorgon vilket betyder ledigt! Så är just nu hos Elin och ska sova över här. Kuligt! :)
Vi har spelat lite COD... om det nu heter så? Men jag stod för det mesta och borrade i väggen med mitt gevär än att döda. För försökte jag skjuta någon så dog jag på sekunden. Sjukt dålig är jag!
Igår så var jag också på min sista danslektion. Uppvisning på söndag. Rätt så pirrigt att uppträda för så mycket folk. Men det är även kul på samma gång.
Har väl inte hänt så mycket? Jo. Faktiskt så har jag hittat min skåpsnyckel som varit borta under början av 2013 tills nu. Har bott i Elins skåp hela tiden & kände att hon börjat tröttna på mig. Så blev ju bra att nyckeln dök upp.
Har inte mycket mer att skriva....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback