Tårta

Hej igen.
Nu är jag hemma i alla fall. Pappa kom vid tre och körde hem oss. Och jag typ dog av hunger. Hann inte äta i skolan idag eftersom jag hade utvecklingssamtal. Fast precis innan utvecklingsamtalet så fick vi en bit tårta & muffins av lärarna eftersom dom lovat klassen det om vi skötte oss bättre. Vilket vi gjort, så vi fick det.
Och sen efter att jag tog något att äta hemma, så somnade jag och sov ända till klockan sex. Och nu har jag nyss tränat på mina  Engelska glosor jag har imorgon.
Känns skönt att vara klar med alla läxor, redovisningar & prov vi haft. Haft mycket läxor nu, denna vecka.
Och imorgon så är det ju fredag. Sjukt skönt! Och nästa vecka blir det att vara ledig måndag, tisdag & onsdag eftersom jag ska iväg på Bieber konsert. Oh my god! Blir ju att få lite läxor nu jag måste göra under helgen eftersom jag inte är i skolan på de tre dagarna, men det är det värt att göra eftersom jag ska se underbara Justin.
Japp. Hade inte mycket mer att skriva. Jo. Vi har ju match mot Torstorps killar 00 på söndag! Kommer bli skoj (:
Will.I.Ams nya låt Fall Down ft. Miley. Hennes röst är ju så underbar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback