25/1-12 ♥

Ledens för så lång text. Tror faktiskt ingen kommer läsa. Men whatever
 
Bara för att jag saknar datumet 25/1-12 så sjukt mycket. Då jag träffade Jedward ♥
Kommer ihåg hur jag satt i bilen påväg till Linköping där jag snart skulle få träffa två av mina största idoler, Jedward. Snacka om att jag var pirrig. Den dagen, innan vi skulle åke, hade vi fixat med presenter och ett litet plakat vi skulle ge dom när vi träffade dom.
När vi väl var framme i själva arenan, mötte vi upp en tjej från NT (eftersom vi hade vunnit träffen med dom från tidningen) samt en fotograf. Vi pratade lite med dom och gick sedan, tillsammans med lite fler tjejer, uppför en trapp och vidare på övervåningen tills vi gick in i en av dom flertal dörrarna som fanns där.
NT tjejen sa åt oss att sätta oss ner vilket vi gjorde. Amanda och jag satt närmast dörren såklart.
Ett flertal gånger öppnades dörren och varje gång stannade hjärtat på mig, jag trodde det skulle vara John och Edward. Men det var det inte. Det kändes som väntan på att dom skulle komma var sjukt lång.
Men tillslut öppnades dörren igen och två precis likadana personer hoppade in helt galna, John och Edward.
Fick smått panik när dom kom in där. Dom såg ut som två serie figurer. Även om jag sett dom på konserter tidigare, så såg dom annorlundare ut så nära.
Men dom pratade lite först sen gick dom till mig och Amanda.
Edward satte sig på samma stold som Amanda och började signera saker samt prata med oss medans John stod bredvid mig. Det blev som en dröm alltihop så kommer inte ihåg precis vad som hände. Men sen tog John i min Jedward-tröja och frågade vart jag fått den ifrån. Och jag svarade att jag varit på en av deras konsert i Stockholm tidigare där jag köpte den. Han frågade sen om jag ville ha en autograf på den ville jag självklart. Så han tog upp en penna och skulle börja skriva, men då snodde Edward pennan av John helt random, så det blev ingen autograf.... Edward då.....  Men sen blev det mer prat med dom och så. Dom råkade även signera sitt egna plakat dom skulle få av oss. Menmen. Dom frågade även om vi ville ha en bild och tog min mobil. Så dom stallde upp sig bredvid mig och vi tog bilder. Var så sjukt pirrig att jag var nära på att dö, då. Seriöst.
Sen skulle dom vidare till alla andra som var där. Men innan dom gick, sa dom att dom kommer tillbaka till oss sen. Under tiden dom var vid dom andra, tog jag tusentals kort på dom samt filmade massor.
John och Edward pratade också med dom andra tjejerna om vilka idoler dom hade. Vilka personer dom älskade. Och då frågade någon vilka Edward älskade, då pekade han på Amanda och mig sa: '' Those girls there, i love them'' och då flippade jag och Amanda ut. Det var sjukt! Och det bästa var att jag fick med det på film. Jag är sjukt lycklig över det!
Och sen som lovat, kom dom tillbaka till oss. Eller, John kom till oss medans Edward snackade med två tjejer.
John dansade fram till vilket var supergullet och vi gav honom ett av paketena vi hade. Ett inslaget. Och han kände på det och funderade en stund. Men sen gjorde han en min som visade att han visste vad det var. Han sa sen: '' Choklet''. Och det var vad det var. John och Edward älskar Marabou, så vi slog in en varsin Marabou choklad till dom. John tänkte även sno Edward paket med choklad, men då kom Edward precis.
Sen stod Jag, Amanda, John och Edward i typ en ring och pratade. Plakatet som dom råkat signerat, berättade vi att det var deras. Så dom tog emot det.
Sedan pratade jag endast jag och Edward med varandra medans Amanda och John stod bredvid och lyssnade.
Eftersom Amanda och jag skirivt våra Twitter namn på plakatet, så undrade han vad mitt Twitter namn (JB_MC_JW) betydde. Då förklarade jag att det bettyde Justin Bieber, Miley Cyrus och Jedward. Och när jag sa '' Jedward '' ledde han mot mig och gjorde typ ett ''aww'' ljud. Guuuuud!
Sen blev det kramkalas. Deras kramar var verkligen speciella. Helt underbara. Kommer fortfarande ihåg känslan.
Efter träffen med dom, blev det konsert.
 
Gud. Börjar smått gråta när jag tänker på dagen. Så underbar dag.
Har även inte tvättat tröjan sedan dess eftersom dom kramade mig samt höll på tröjan. Och den kommer heller aldrig bli tvättad. Den hänger fint i mitt rum.
Saknar dom också sjukt jäkla mycket. Kommer dom till Sverige igen, kan jag lova att jag kommer vara där ♥
 
Edward säger att han älskar oss :') ♥
- ignorera att jag var den fulaste människan på jorden det året. -
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback