DREAM ON

God kväll.
Sitter nu framför datorn, lyssnar på musik och sjunger med som en galning. Underligt att ingen här hemma verkar höra mig? Haha. Men det är ju bara bra om dom inte gör det.
Idag blev det att inte göra så mycket. Solade lite, hängde med o handlade och kollade sen på skräckfilm. Glömt vad filmen hette, så shit the same.
Imorgon så är det match mot Vadstena och jag är super taggad på det. Första matchen efter vårat lilla sommar uppehåll vi hade. Så kommer bli riktigt roligt!
Och ska jag vara lite glädjedödare, så börjar faktiskt skolan om en vecka.. jag orkar inte. Fast ändå så är jag rätt så sugen på att plugga. Konstigt nog? :s
Nope. Hej då folket!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback