Lång inlägg, i know.

Godkväll folket.
Sitter nu framför datorn och har precis kommit ut från duchen. Var och tränade på Aktiv förut. Skulle igentligen gå på ett dansmix pass, men det blev ändast jag och sjävla tränaren, så hon frågade om jag ville köra själv eller träna på gymmet. Så jag valde gymmet. Skulle kännas lite fult att endast hon och jag stod och dansa där.
Idag i skolan så var det väl som vanligt förutom att vi hade våra nya elevens val. Jag och Elin hade film & musik vilket sög! Vi hade förväntat oss att få skapa filmer och musik. Men där skulle vi endast få läsa om musiken och filmens historia, kolla på filmer och massa tråkigt skit. Så när vi mötte Erik (våran gympa lärare) på en rast vi hade. Så frågade vi om det fanns plats på hans fys, tränings sak (?) som vi hade i 7:an, och det hade han som tur var. Så vi fick byta :)
Efter skolan drog jag nästan direkt till musik skolan tillsammans med mamma där jag skulle möta en sång lärare som jag ska börja hos. Vi skulle bestämma tid och dag. Blev torsdagar klocka tre någon gång.
Har även fått svar av mina danslärare att jag ska få byta StreetJazz dans till American contemporary.
Igår så var jag också på Aktiv. Var där med Amanda där vi var på två pass. Mage/Rygg och på Zumba. Zumba var något nytt som jag aldrig testat förut, och det var super kul! Ska verkligen gå på det fler gånger.
I lördags så hade jag fotbollsmatch. Vi mötte Östria Lambohov och förlorade med 3-1.. De mål som dom gjorde var verkligen tur mål. Vi var bättre dom och hade bollen mycket mer. Men tråkigt nog så blev det som det blev.
Sen på lördagskvällen sov jag över med mina muppar till vänner. Fanny, Elin, Issa, Binta, Ejlitz och Wilma. Vi hade lika roligt som alltid.
Fick även reda på en hemsk sak idag. Vi har nämligen Franska glosor tills imorgon och jag hade ingen aning om det!?!? Jag har aldrig någonsin missat att tränat på glosor eller göra någon läxa, så folk blev smått förvånade när jag sa det. Fast har pluggat på dom stenhårt idag, så kan dom. Måste bara hoppas på att dom sitter tills imorgon.
Imorgon blir det även fotbollsträning då tränare från ÖFF ska hålla i träningen. Så kul!
GODNATT!
Håret ser helt fucked up ut på bilden. Ser inte ut så på riktigt!!! Det var ljuset som gjordet så..
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback