Seger

Hej! Kom hem från skolan för en stund sedan. Hade bild. Tycker det är sämst att vi har gympa som näst sista lektion och bild som sista. Bättre att ha gympa som sista lektion då man kan gå hem och ducha och allt. Och ännu värre på måndagar då vi har gympa precis på morgonen vilket jag hade hoppats på att vi inte skulle få. Gympa är sjukt kul, men jag föredrar att det är på slutet av dagen.
Som sagt, så var det match mot Åtvidaberg igår. Vi åkte hem med en seger på 2-0. Super skönt. Gjorde även själv mål efter att typ skjutit hundra skott på mål och missat alla.
Nu sitter jag på golvet med datorn precis framför skrivbordet och inte vet jag varför? Ingen riktig andledning att sitta på golvet när man har skrivbordet? Men men. Ska ju ändå dra iväg till gymmet tillsammans med pappa där vi jag sen möter upp Elin. Så bye.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback