Teen Choice Awards

Hej!
Sitter nu framför datorn med livestreams uppe på skärmen, redo för att kolla på Teen Choice Awards som börjar snart. Måste ju se om man ser Justin, Miley och Selena :)
Som sagt, så var det match idag i Vadstad. Som tur var så klarade vi oss undan regnet under matchen. Phu! Men matchen slutade 1-0 till oss, vilket var bra! På vägen hem åt vi sedan på McDonalds med en stor del av laget, där vi hade kul.
Imorgon så blir det att åka hem till mamma. Vi ska även boka en frisör tid så att jag kan klippa & färga håret så jag kan ha mitt löshår! Wihu.
Och så är det fotbollsträning imorgon också. Blir att börja tidigare eftersom vi ska spela med dom yngre tjejerna innan. Blir typ att spela lite match mot dom. Det gör vi för att dom yngre ska lära sig lite av oss. Men det blir kul, tycker jag :)
Nu har jag inte tid att blogga. Hejdå och godnatt!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback