28:e December

God eftermiddag allesammans!
Idag vaknade jag vid halv ett, så sjukt tråkigt! Mitt alarm ringde vid nio men jag stängde av det och tänkte att jag säkert endast skulle sova någon timme till. Men nej, det blev tre och en halv timme till... En helt onödig och tråkig dag. Fast så tråkig blev den faktisk inte eftersom jag och Elin drog till gymmet, och då hade hon med sig mina julklappar som hon köpt. Blev riktigt spännd på att få gå hem och öppna dom! Och smart som jag är, så tänkte ju inte jag på att ta med hennes julklapp som jag köpt.. Men men. Det blev att träna biceps & axlar samt mage, sedan drog vi hem.  Så öppnade nästan nyligen Elins paket, och där i fanns det ett hjärta där det står 'Världens bästa vän' på och en Victoria Secret. Så himla gulligt av henne! Tack, Elin ♥ 
 
 
Igår så var jag i stan på mellandags rean tillsammans med familjen. Köpte två tröjor, ett mobil skal, ett halsband och en ring. Sedan efter det drog jag och syster hem till mamma där vi nu ska vara denna vecka.
Igår hände det även en väldigt tråkigt sak. Jag har gått vidare i ÖFF och skulle vara med och spela med dom igår, det var en träningsmatch mot ett spanskt lag samt två matcher mot Smålands tjejer 99. Men vi hade inte fått något mail om det.. Men det finns ju inte mycket att göra åt nu. Men hade varit kul att vara med!
Vad jag köpte i stan:
'Love' halsband från GinaTricot. Vet inte riktigt priset, men runt 30:- kanske.
Ring från BikBok. Kostade säkert runt 30:- också.
Kortare tröja från Monki 150:-
iPhone skal från MediaMarket för 170:-
 
Köpte även en vanlig långärmad, svart tröja. Men har tappat bort den någonstans här hemma. Så vet i tusan var den är? Men den kommer från Cubus och kostade nått på 100:-
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback