All I Want Is You

Tjenare!
Precis pluggat lite. Det är himlans tråkigt, men jag peppar mig själv med att tänka att jag ska göra det bästa jag kan, även om det är tråkigt och jobbigt eftersom det är så få veckor kvar tills det är jullov! Då får man ta det lugnt och inte ha en enda jäkla läxa att göra.
Men igår så hade vi i klassen myskväll. Vi åt tacos, kladdkaka och lekte massa lekar. Haha, man kan inte tro att vi är åttor. Men vi hade super kul! Blev även att sova över med Ejlitz.
 
Idag så har jag haft fotbollsträning och endast pluggat. Så inte gjort mycket alls idag.
Men i morgon blir det skola och läxläsning. Antar att jag drar till Aktiv också. Sedan ska resten av dagen gå upp åt att plugga. Ja, inte så jätte mycket att skriva..
(myskvällen)
 Det är December vilket betyder att det är dags att nörda sönder Justins julmusik. Älskar denna låten! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback