BANGERZ TOUR 2014

Hej, what's up people!? Inte bloggat på ett tag nu igen.
Men under de dagarna har jag inte bloggat, har jag varit i stan, haft dans uppvisning och gått lucia. I stan köpte jag ett par höga, svarta jeans från Cubus för 399:-, en grå kortare tröja från BikBok för 199:- och en stickad tröja från BikBok för 299:-. Underbart med nya kläder! Samma dag hade jag också dansuppvisning i centrum, inne i Sprialen. Riktigt kul att visa upp våran dans!
Men något som jag verkligen måste berätta är att JAG HAR FÅTT TAG PÅ BILJETTER TILL MILEYS KONSERT!!! I more, då jag var i skolan, stannade syster och mamma hemma för att fixa biljetter. Vi skulle igentligen köpt golden circle, men dom tog slut på cirka två minuter, så fick bli parkett ståplats. Såklart hade jag föredragit golden circle, men bara jag får se min största insperation på riktigt efter sex år, spelar det ingen roll vart jag sitter eller står. Detta kommer bli helt galet!!!! Kommer sjunga med som bara den!! Älskar verkligen konserter något enormt. Och nu är mitt liv komplett, jag har (kommer) träffa alla mina idoler. Justin, Miley, Selena och Jedward! Fast nu måste jag bara fixa backstage träffar med dom alla, då kan jag dö lycklig. SÅ SJUKT GLAD, MILEY! :'D ❤
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback