IN REAL LIFE

Tjohejsan! Sitter nu framför datorn och äter kvällsmat, har tränat fotboll. Sjukt kul! Fast gick till en början lite segt då jag endast några minuter innan åt julbord i lokalen på gården, men det gick bra ändå!
I helgen har jag inte gjort mycket alls, endast varit hemma och tränat lite. Har längtat till skolan jätte mycket! Jag tycker faktiskt skolan är super kul, speciellt när man är med klassen. Så hur ska jag stå ut under hela jullovet!? Kommer säkert avlida av uttråkan. Är också riktigt taggad till skolan eftersom det är ju rätt så chill lektioner eftersom det är sista veckan. Vi ska bland annat ha en klass-dag då vi bestämt att kolla på film och spela killer boll i gympasalen. Så jävla kul med killer boll! Trust me, det finns ingen roligare boll-lek än killer boll. Det var faktiskt mitt förslag. Godkväll!
 
Jag har aldrig några roliga bilder som jag tagit själv, jag vet. Men ska försöka bli bättre på det!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback