it's automatic

Dagens, alla! :)
Så sjukt kallt det ska vara då! Sitter smått och fryser ihjäl i mitt rum.
Men tidigare idag så var jag med familjen vid Löfstad slott på en julmarknad. Fanns inte mycket att köpa, men bara kul att gå runt och titta lite. Sedan har inte mycket annat hänt under dagen. Endast suttit hemma framför tv:n.
Igår, som sagt, så var jag med på ett lucia uppträdande. Gick riktigt bra faktistk! Blir att gå hem tidigare från skolan på tisdag och fredag, då jag också ska iväg och gå lucia på några arbetsplatser.
I morgon antar jag att det inte blir någon fotbollsträning eftersom stället vi ska träna på, ska vara stängt(?). Och vi hade tänkt träna ute, men nu har ju snön kommit. Så blir inte vidare lätt.. Så får se vad det blir att göra imorgon. Måste in till stan! Behöver verkligen nya kläder. Har inget att ha på mig!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback